HAPPY MONDAY Y’ALL! *FRESH NEW LOOK* AND A FREEBIE! WOOT!

>> Monday, September 14, 2009

 

Hi y'all!!!

Firstly, my condolences, thoughts and prayers to the family and friends of actor, Patrick Swayze, who has lost his battle with pancreatic cancer this afternoon. He is NO longer in pain and I am in awe at his strength and fighting spirit over the past couple of years since his diagnosis.

Robert and I had a WONDERFUL time this past Saturday as we helped to celebrate the second birthday of our grandson, Lohgan! It was such a HOOT to watch the two-year-old cousins hanging out and playing with Lohgan's new toys! Can we say PRECIOUS??? Uh, huh!  Today is Lohgan’s official second birthday!  Happy birthday little man – we LOVE you!

It is difficult for me to believe that I have actually NOT designed or EVEN scrapped for the past several weeks, month or LONGER! LOL! I was almost feeling like a stranger in a strange land when I sat down Saturday evening to work on a layout for my BFF's newest kit, *Fresh New Look*, which boasts of blues and browns with a touch of green and was PERFECT for a close-up that I took of Lohgan after he had a little fun with his birthday cake and then sat down to open presents! WOOT! Oh my goodness! I think there was a mini-shopping center atop the picnic table! ROFL! He, he ...

I did learn that Lohgan LOVES Sponge Bob and he called him by name each time he opened a new package containing the INFAMOUS sponge! *wink* Lohgan also LOVES music and plays guitar hero with his daddy and dances up a storm! I wasn't so lucky in capturing a GOOD shot of Lohgan rocking out with his toy electric guitar, but it was ADORABLE to watch all the same!

What have y'all been up to??? I've heard it's been pretty quiet out-and-about SCRAPLAND, but figure now that school has started, y'all will be back to scrapping soon enough, eh? I know that I have missed creating and was SO happy to have had Dawn's *Fresh New Look* to work with, which has drop-kicked (yes, the guys are out watching Monday Night Football!) me out of my dry spell and managed to get me back into the scrapping groove!  Touchdown!  LOL!

Thank you ALL for your kind words and understanding of my time away. ONLY eleven more days until Mark and Jessica's wedding! WOO HOO! After that, Robert's second-born and his family are coming out to California from Tennessee for a week. We will be driving down to visit with them and to meet the FIRST Posten girl, Miss Claire, born in January of this year! He, he ... I am SOOOOO excited!!!  Things should begin to settle down a bit after their departure and I hope to start doing some time right here with y’all and my beloved Photoshop!  WOOT!  I surely will have a TON of photos to scrap too!

Tonight, I am sharing a layout of SWEET little Lohgan with y'all and I am also sharing with you by way of a "scrapatit"! The colors are very versatile and it will work WONDERFULLY for boys, girls, family, park, hiking, camping and SO much more!

Lohgan-FreshNewLook-091309-Web

Make sure to hop on over to Dawn's blog and check out her previews so that you can see ALL she has for the offering with her *Fresh New Look* bundle! Lots of DELICIOUS frames, tags, stitching, TWO alphas and more to go with the EARTHY papers and embellishments!  Dawn also has a coordinating FREEBIE for y’all that coordinates with *Fresh New Look* now available at Designs By Sassy!  Thank you girlfriend!!!  Dawn has JUST set up shop and will soon be in two other stores as well!  WOO HOO!  You GO girl!

Stay-tuned as I will be working on a FREE kit for y'all via Kim B's September Colour Challenge. I could NOT, NOT pass up this month's SWEET woodsy and earthy palette that I am hopeful will help me to scrap a few of our Yosemite photos taken weekend before last! Oh yeah, summer's end is upon us and Autumn is knocking upon the door! How COOL is that? LOL!

Wishing you ALL a WONDERFUL week ahead and I hope that it finds you plenty of time for scrapping, of course! *wink*

Love and hugs,

Linda

LLW_SMD_FreshNewLook_Scrapatit-1_Prev

CLICK HERE TO DOWNLOAD SCRAPATIT

Blog Widget by LinkWithin

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

IT"S SCRAP HAPPY HOUR 24/7 IN SCRAPLAND!



Thank you for visiting me - Bon Scrapatit!

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP